Friday 16 October 2009

2009.10.16 - ?

Na ennek a napnak sem úgy indultunk neki, ahogy végül alakult.

Bevezetőként annyit kell megemlítenem, hogy:

  • Engem visszahívtak egy Pizzériából, ahova mint pizza futár adtam be a Cv-met. Na neeeeem, nem futár munka, olyan most nincs nekik, hanem egy egyszerű kis szórólap kihordás. Persze nem gondolkoztam rajta egy percet sem, elvállaltam. Azóta már kétszer voltam, totál vállalható, csak ha hideg van akkor nem annyira mókás. Segond, legalább jön be a pénz.

  • Szabinának viszont sajnos véget ért a heti egy alkalmas gyerekvigyázós munka. A család nem volt túl korrekt, teljesen a lelkére beszélték, hogy vegye komolyan a munkát, és ha lehet inkább e mellé keressen mást és ne e helyett, aztán közölték, hogy igazából két lányt versenyztettek és mivel a másik csajnak már sokkal több lehetősége volt a gyerekekkel lenni, így nem Babit választják. Korrektek mi?


Nos, ezek tükrében indultam el ma szórólapozni és délután mentünk volna Babinak két felszolgálós munkát megnézni. De végül nem így alakult, ugyanis engem munka közben felhívtak egy Snappy Snaps boltból Muswell Hill-ből, ahova még hétfőn adtuk be a CV-met csak úgy sportból, nem kerestek senkit, legalább is nem volt a boltra kiírva. Ebből az üzletből jó sok van Londonban, olyasmi mint a Fotex otthon.

ÚR ISTEN! Életem első angol nyelvű állás interview-jára megyek!!!!!! Para üzemmód bekapcsolva.

Ja és a munka: vásárlók kiszolgálása, fotóelőhívás, képkeretezés, retusálás, és néha egy kis portréfotózás (család, gyerek). Fincsi.

Babival a környéken találkoztunk, együtt mentünk Muswell Hill-be. A környékről annyit kell tudni, hogy nekem a Rózsadomb ugrott be róla. Elég magasan is van, északra a folyótól, és elég tipp-topp a környék. Ha ide tudnánk költözni, az csúcs lenne. Pár fotó a környékről itt.

Nos el is mentem az interview-ra, ami 1 órásra sikerült. A főnök Peter egy kb. velem egykorú, ciprusi származású faszi, nagyon rendes, normális, korrektnek tűnik. Az interview első részében kitöltöttem egy kérdőívet (kedvenc kérdésem: mi a legjobb emléked az iskolás éveidről? Válaszom: mikor elvégeztem :)), majd elbeszélgettünk egy kicsit. Utána részletesen megmutatta a boltot, hogy mivel foglalkoznak, melyik géppel hívnak színeset, melyikkel fekete-fehéret, milyen képkereteket árulnak, stb. Tisztára úgy éreztem magam mint egy tipikus első munkanapon. Aztán jött a dolog gyakorlati tesztje. Odaültetett egy PC elé és egy előzőleg odakészített fotót kellett 15 perc alatt feljavítanom Photoshop-ban.

ÉRTITEK??? RETUSÁLNOM KELLETT PS-ben!!! :):) Majd kiugrottam a bőrömből. Egy jó régi kép volt, barna, sok helyen megkopva, összegyűrve. Hát ilyen gyors retust még életemben nem csináltam, de rendesen nekiestem a képnek :D A végeredmény tetszett Peternek, mondam neki, hogy ha szeretné színessé is megcsinálom, innen már csak idő kérdése az egész. Mosolygott, majd elköszöntünk azzal az infóval, hogy még meghallgat pár jelentkezőt és aztán jövő héten hív.

Hát ez nekem álom meló lenne a jelenlegi helyzetünkben. Jó környék, rendes főnök, jó meló. A fizetést nem is kérdeztem, felesleges. Nagyon-nagyon szeretném, ha sikerülne. Szórítsatok PLÍZ!!!

Mikor kijöttem, gyomrom görcsben, tiszta ideg voltam az egy órás interview-tól. De most jön csak a java! :D

Babika ez idő alatt a környéken mászkált, és mikor összefutottunk azzal a hírrel fogadott, hogy míg benn voltam felhívta egy cipőbolt főnöke, akit Sabrina-nak hívnak és szerdára behívta egy interview-ra!!!!!! A bolt itt van Finchley-ben, Musweel Hill-től pár buszmegállóra. Öröm és bódottá!!!

Be is ültünk egy sörre a könyék egyik exkluzív ír kocsmájába, hogy lenyugodjunk kicsit. Jahogy miért exkluzív? Mert egy régi templomban működik:




[caption id="" align="aligncenter" width="280" caption="O'neills pub - kívülről"]Oneills pub - kívülről[/caption]

[caption id="" align="aligncenter" width="480" caption="...és ilyen belülről, egyszerűen kurvajó"]...és ilyen belülről[/caption]

Nos, amíg itt iszogattunk Szabinát felhívták egy étteremből, ahova - hatásszünet - az idő alatt adta be a CV-jét, amíg rám várt míg én interview-n voltam!!!! Máris hívták és várták vissza beszélgetni. El is ment és holnap estére be is hívták próbanapra!!!! Na ez milyen?

Hát itt már eléggé készen voltunk, csak néztünk egymásra és nem hittük el ezeket a dolgokat.

De még mindig nincs vége!

Mikor hazaértünk Szabina újabb hívást kapott egy belvárosi étteremből, a Kitchin-ből, ahova holnap 6-ra várják interview-ra. Ezt a neten pályázta meg.

Azt hiszem elmondhatom, hogy ilyen napunk még nem volt mióta itt vagyunk.

Persze ez még nem készpénz, ezekből még semmi sem biztos, de az már tuti, hogy ezek a telefonok szereztek nekünk egy szép délutánt.

Na és akkor itt a vége mára, bár még csak 9 óra van, még akármi is lehet :)

Ja és itt süt a nap, tegnap egy szál pólóban napoztam a buszra várva :P :P
Achtung! Achtung! Hullámverés! Hullámverés!

Kedves Népes Olvasótáborunk!

Elérkezett az idő az első játékra. Mivel eme meseszép nap számunkra megnevezhetetlen, így rátok vár a feladat, hogy címet adjatok ennek a bejegyzésnek. A címjavaslatokat kommentben kérjük.

Határidő: 2009. október 20. 19:22 /GMT/.

A nyeremény pedig:  Női nyertes esetén egy 5 £- os cipő, férfi nyertes esetén pedig.......................... eeeeeeegy ...................5 £- os..................szintén cipő, csak, hogy legyen motiváció Fiúk! :D

Üdv, Szabina

9 comments:

  1. Nem pályázok, nekem elég volt már a hullámverésből!!!!!!!!!!!!

    Természetesen nagyon-nagyon szoritok értetek és millió puszi!!

    ReplyDelete
  2. Jaj gyerekek, en NAGYON NAGYON SZORITOK NEKTEK!!!!

    ReplyDelete
  3. Ha hasznal akkor en is!!!!!!!
    Ennyi eselybol csak akad egy, ami jo.
    Sok szerencset.

    ReplyDelete
  4. Hello Babák!
    Nagyon szorítunk nektek,olyan büszkék vagyunk rátok!
    Hiányzol nekünk Babus!
    Ezer puszikkkk
    Emi-Barni-Nonoka

    ReplyDelete
  5. Vegyünk Katának egy cipőt!!!

    ReplyDelete
  6. Cipőt akarunk venni! A legjobb lenne Katának! :D

    ReplyDelete
  7. Szerintem Kata nyerte a címadó játékot, nem Babi? :)

    ReplyDelete
  8. Ugyi Babi? :D Köszi köszi köszi, majd küldöm a képet milyen kéne :P Puszik

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.