Thursday 1 October 2009

2009.10.01 - Gyors bejelentkezés Greenwich-ből

Ne haragudjatok, de ezt nem tudtam megállni. :)

Amíg Babika első próbanapját tölti, addig én mászkálok és fotózok. Blackheath-ben vagyunk, és én bejöttem a Greenwich parkba, illetve az Obszervatóriumba. A park gyönyörű, a mókusok iszonyad aranyosak és egy rókát is láthattam, bár az elég szégyellős volt. Pár képet csatolnék csak. A mókusos kép 18mm-en készült! :D

Az utolsó fotóért pedig előre is elnézéseteket kérném :)

Blas




[caption id="attachment_24" align="aligncenter" width="600" caption="Mókus nagylátóval"]Mókus nagylátóval[/caption]




[caption id="attachment_25" align="aligncenter" width="600" caption="Greenwich park és a belváros"]Greenwich park és a belváros[/caption]




[caption id="attachment_26" align="aligncenter" width="600" caption="Greenwich & me"]Greenwich & me[/caption]

5 comments:

  1. Itt kell füvet nyírnod majd?

    Zsír :-)

    ReplyDelete
  2. Nem, ide mókusidomárként adtam be a CV-met. Sztem esélyes vagyok az állásra :D

    ReplyDelete
  3. Onyikábogya!

    a földön fekve hamar felfázol ám!

    ReplyDelete
  4. Nem volt még annyira hüvi. Majd mostantól lesz. Olyan undormány idő van, hogy még ebből a "szép" házból sincs kedvem kimenni. Igazi okádás angol idő.

    ReplyDelete
  5. Erre mondják, hogy megszoksz vagy megszöksz, kitartást!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.