Friday 9 October 2009

2009.10.09 - Munkák

Na egyelőre Babi a menőbb kettőnk közül, sorra hivogatják, tolják elé a munkákat, már válogatnia kell közülük. :) De komolyan. Bár az Aldo cipőboltos munka Babi szerint nem fog össze jönni, mert komolyabb nyelvtudású alkalmazottat keresnek telefonok felvételére, ügyintézésre is akár, de nagyon megdicsérték Babit az interview után, külön kitérve a szép angoljára és a mosolygós, életvidám személyére. :)

Viszont az első napja egész tűrhetően sikerült a családnál, és további ajánlatai is vannak gyerekvigyázásra, de majd azokat Ő elmeséli.

Nekem egyelőre nem nagyon termett babér, sajnos komolyan kacérkodom a pizzafutár állással, amivel viszont három komoly gond van:

  • pénzbe kerül az angol jogsi és a 125-ös robogóra való átképzés

  • megígértem magamnak és az otthoniaknak is, hogy a kétkerekű munkát kerülni fogom

  • azért tartok a forgalomtól, bár ahogy néztem lassabb az egész mint Bp-en


Hát ennyi. Ma is elküldtem egy-két helyre, meglássuk.

Szerintem kitartott pasi leszek egy darabig, arany élet, juhéééééé :))))

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.