Tuesday 22 December 2009

2009.12.21 - Snappy xmas dinner

Jónagyot!

Tegnap este tartottuk a céges karácsonyi vacsorát, amit pont a házunkkal szemben levő étterem-bárban költöttünk el. Nem volt túl nagy eresztés, de azért jót ettünk és iszogattunk is. Kicsit -mit kicsit, iszonyatosan- lefáradtam estére, köszönhetően annak, hogy a hangzavarban próbáltam értelmezni a kollégák szavait. Egész este a látó-halló érzékszerveim 120%-on működtek és mire hazaértem semmi energiám nem maradt. Persze azért jól tele is zabáltam magam marhalábszárral, lehet az is közrejátszott :)

Annyit szeretnék még mesélni erről a karácsonyi vacsiról, hogy elvileg a múlt hét hétfőn lett volna, de mikor múlt héten bementem hétfőn a dolgozóba, pár óra múlva a főnököm hazaküldött, mert olyan cseszettül néztem ki. Iszonyat náthás voltam, gyakorlatilag alig láttam valamit, úgy könnyeztem. Pont a kaárcsonyi vacsi napján. Mérges voltam nagyon.

Délután viszont Peter küldte az sms-t, hogy ne aggódjak a vacsora miatt, megbeszélte a kollégákkal és egy héttel eltolták a vacsorát. MIATTAM! Hát mondnaom sem kell, hogy ez nagyon kedves gesztus volt, nem számítottam rá, meg is hatódtam rendesen :)

A sors iróniája, hogy tegnapra viszont két kolléganőm is beteg lett, és már nem tudtuk eltolni a vacsit, így most Ők nem tudtak részt venni rajta.

Alant pedig a kép a csapat nagyobbik részéről, középen a csapat új reménysége, a milliókért vásárolt magyar vendégjátékos!




[caption id="attachment_292" align="aligncenter" width="600" caption="Balról jobbra: Liz (Peter felesége), Peter a tulaj, szerénytelenségem, Despina és Georga. "]Balról jobbra: Liz (Peter felesége), Peter a tulaj, szerénytelenségem, Despina és Georga. [/caption]

Én voltam a kakukktojás, hiszen a képen látható arcok mindegyike Görög ill. Ciprusi származású. :)

A hó pedig tényleg leszakadt itt tegnap, megállt egész London, a buszok nem közlekedtek, autóval lehetetlen volt eljutni bárhova.

Ma szabadnapom van, Babika sajnos dolgozik. Elugrom a bankba kicsit, elutalom Dömének a karácsonyi zsét :), aztán körbenézek a környéken, karácsonyfát próbálok vadászni.

Sziasztok, hamarosan újabb fotók!

2 comments:

  1. Ne építs légvárakat: nem, nem a SZEMÉLYISÉGED miatt; nem azért, akarták, h ott légy a vacsin, mert jófej vagy, mert vicces vagy és emelted volna az est fényét... Áááááá, nem: te egy jó befektetés vagy, Bláz, úh majd csak várd ki a végét. :) Boldog karácsonyt Babinak és Néked! hej! :)

    ReplyDelete
  2. Draga Zotyam es Szabi!

    Mi ma elutazunk 25-ig Gossfordba,ugy hogy mar csak telefonon tudunk ertekezni Karacsonyig!
    Millio csooook Nektek, Boli Karit meg BUEK-ot!!!!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.