Tuesday 8 December 2009

2009.12.07 - Az elmúlt napokról

Szia Mindenki!

Pár sorban írnék csak az elmúlt napok történéseiről, nehogy már álljon a blog. :)

A múlt héten mászkáltunk Lacosékkal erre-arra, voltunk Camdenben, Wood Green-ben (ahol nagyon jól érezték magukat a helyi bevásárlóközpontnak és a benne rejlő occsó boltoknak köszönhetően), aztán szombat este lementünk lazítani kicsit a helyi művelődési házba, amit csak szimplán úgy hívnak, hogy "The Village" (A Falu). Itt iszogattunk, visszafogott táncolást imitáltunk, majd 2 után a hely bezárt és kénytelenek voltunk egy kis melegítő ital kíséretében sétálni és dalolászni egyet az Alexandra parkban. Hát jól éreztük magunkat, annyi szent! :)

Másnap érthetően kissé későn keltünk, majd nagy nehezen útnak indultunk Canary wharf és Greenwich irányába. Canary wharf amúgy London üzleti negyede (az egyik, a másik kb. ugyan akkora és csak szimplán Banknak hívják) és a Temze közepén egy sziget-féleségen található. Nagyon durva hely, kisebb felhőkarcolók, a föld alatt pedig a metró és egy bevásárló center, amit most kihagytunk.

DLR-rel (automata föld fölötti vasút, robot bácsi vezeti, az első kocsi legelején frankó ülni, mert kilátni előre is) mentünk tovább Greenwich irányába, ahol nem tudtunk sok időt tölteni, mert későre járt és az eső is elkezdett esni. Ettünk egy jót egy kínai kajáldában, ahol szegény Livi beleválasztott egy "pisi ízű és szagú" csirkébe, majd kis piacnézés után indultunk haza.

Ma pedig Lacoséknak volt jelenésük a HIVATALBAN, ahol az NI kártyájukat intézték. Elmondásuk szerint minden rendben volt az interjúkkal, nem volt semmi probléma.

Az elmúlt napok fotói pedig itt következnek:




[caption id="attachment_252" align="aligncenter" width="589" caption="Lacosékkal erre-arra"]Lacosékkal erre-arra[/caption]




[caption id="attachment_253" align="aligncenter" width="400" caption="Lacosékkal még mindig erre-arra"]Lacosékkal még mindig erre-arra[/caption]

Ma kedd van, nekem szabadnap, Lacoséknak pedig munkakereső nap, ami ha jól hallottam egész sikeres volt, Livi holnap már kezd is egy pékségben, de bővebben majd ők elmondják, én is csak ennyit tudok. Én ma reggel, miután Babi munkába indult elindultam a városba. Hogy pontosan hol is voltam, azt a kattintás után megtudjátok! :)

Stevenage-ben voltam, ami Londontól északra van, olyan Bp-Dunakeszi távolság lehet, mert vonattal kellett mennem pár megállót. Találkozóm volt ugyanis a Jesszuskával, ott adta át nekem Babi karácsonyi ajándékát, egy Dell laptop-ot!

De pssszt! El ne áruljátok neki, hétpecsétes!!!!!

2 comments:

  1. Sziasztok!

    Én Cilának vagyok a kolléganője, és nagyon sokat szokott rólatok mesélni.

    Én is voltam kint Londonban, és a mai napig vágyom vissza, mert nagyon jó volt.

    Nagyon szorítok nektek, hogy minden jól alakuljon, és hosszútávon sikerüljenek az elképzeléseitek!

    Sok sikert, és kitartást: Andi

    ReplyDelete
  2. Szia Andi!

    Örülök, hogy olvastok Ti is minket. Biztos jó érzés felidézni a régi emlékeket egy-egy kép kapcsán.
    El tudom képzelni, hogy Anya mennyit mesél rólunk, biztos unjátok néha:)
    Tervezed, hogy visszaköltözöl?
    Mikor az aupairkedés után haza költöztem jól éreztem magam otthon, de kicsit mindig vissza vágytam ide, Londonba. Fura érzés ez, mert persze most meg haza vágyom és idealizált képem van Magyarországról:)
    Azt hiszem összeségében jobban alakulnak itt a dolgaink, csak a családot és a barátokat nem pótolja semmi.
    Boldog Karácsonyt Nektek!
    Puszi,
    Szabina

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.