Wednesday 31 August 2011

2011.08.31 - Good bye Double Take

Hat ez is megvolt. Ma toltottem az utolso munkanapom a cegnel. Lezarult egy korszak. Valahol szerettem ezt a melot, mert bar monoton volt es kicsit ingerszegeny, de legalabb 100% stresszmentes es nem volt rossz egesz nap retusalas mellett filmekkel es sorozatokkal uzni az unalmat.

Most 4 nap pihenes jon es hetfotol kezdodik egy uj korszak, uj vilag, uj emberek, uj munka. Bar ugyan ugy retusalni fogok, de a munkakor mas lesz. Termekeket fogok fotosoppolni.

Holnap lesz egy bucsusorozes a kollegakkal, es majd otthonrol belinkelem a bucsukartyat amit csinaltak nekem (minden tavozo kollega kap vmi vicces kartyat a fotosophuszaroktol).

Hát ezt kaptam:

[caption id="attachment_1486" align="aligncenter" width="600" caption="Ez az egyik kedvenc sorozatunk, a Breaking Bad plakátja."][/caption]

 

Íme az eredeti plakát

3 comments:

  1. áldás, ha az embernek ilyen jófej kollági vannak; kívánom, h az új helyen is legalább ilyenek legyenek!

    ReplyDelete
  2. Sok sikert az új munkahelyen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Egyet ertek Cservivel, ez szuper hogy ilyen jofej emberekkel dolgoztal egyutt Zotya! En is csak a legjobbakat tudom a Porterhez kivanni!!!! Buszke vagyok naon!!!:-)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.