Saturday 27 August 2011

2011.08.27 - Szombat

Méghozzá egész nap! Ország szerte!

Az okos bevezetö után lássuk az elmúlt hét eseményeit, illetve az elkovetkezö néhány nap várható izgalmait:

Nálunk a hét elején gyakorlatilag bekoszontott az ösz. Hétfö óta szinte folyamatosan esett, undormány borús idö volt. Néha kisutott, de csak azért, hogy pár percre rá ismét essen az esö. Készen vagyunk már ettol, de tényleg. A minap már az öszi kabátomban mentem dolgozni. Nem mondom, hogy a 36-38 fokos fullasztó meleg jobb, de azért mégis mondom :D

Munka. Az utolsó hetemet töltöttem el a Double Take-nél. Szerdán még bemegyek egy legeslegutolsó napra, aztán kezicsókolom. 5-én pedig kezdek a Porternél, ma kaptam meg a szerzödésemet is a postával. :) Itt a hétfö munkaszuneti nap (late summer holiday - késo nyári szabadnap - ergo ez csak úgy jár, semmi unneplés, csak úgy szabadnap) ezért Babival úgy dontottunk, hogy a 30-án esedékes szuletésnapját Wales-ben fogjuk megunnepelni. Már úgy is esedékes volt, hogy elviszem Snowdonia-ba, így most ezt a trippet megejtjuk. Vasárnap indulunk és kedden érkezunk vissza (kivettem a keddet), 2 napot ott alszunk, vélhetoen kocsiban, vagy ha elég bátrak leszunk akkor feldobjuk a sátrat is :D Majd meglássuk. Úgyhogy Babi 30. szuletésnapját csodálatos kornyéken fogjuk eltolteni.

Tegnap pokereztunk itt nálunk, sikeresen vesztettem 7 fontot. :)

Ja, vettunk egy gyonyoru 23"-os monitort a fotós munkákhoz, így végre 2 év után újra normális méretben dolgozhatunk a fotókon. A baba fotózás pár jobban sikerult képét is feltoltom nemsokára.

Majd Wales-bol jelentkezunk 1-2 fotóval ;)

Sziamindenki

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.