Sunday 14 August 2011

2011.08.14 - Bréking! Híresember rovatunkat folytatjuk!!!

Mégpedig nem is akármilyen hírességgel és sztorival kéremszépen!

Történt ugyanis, hogy ma délután elugrottam Camden Town-ba lófrálni és fotózgatni kicsit. A hidon ácsorogtam és a keresöbe bámulva pásztáztam a rettenet tömeget, amikor egyszer csak teljesen váratlanul egy ismerös arc mászott be a keresömbe. Katt-Katt. Két képet is sikerult készítenem, az elsö ugyan életlen lett, de a második teljesen frankó portré lett, a kattintás után láthatjátok kiröl is van itt nagy baszó.

A bácsit (ehhh, velem egy idös :D) úgy hívják, hogy Jonathan Rhys Meyers, az idösebb korosztályba tartozó olvasóinknak valószínuleg nem lesz ismerös, de a fiatalabbak ismerhetik öt a Tudorok címu Showtime sorozatból, a Match Point címu Woody Allen filmböl, illetve esetleg a From Paris With Love címu akciófilmböl John Travolta partnereként (még me as moviestar-os képet is csináltam a plakátról).

A fotó:

 

5 comments:

  1. Hogy ismersz fel ilyen emebereket foleg NAPSZEMCSIBEN??? EN tuti csak azert vettem volna eszre, mert igen helyes....:O) amugy F'gom sincs ki O.....ezennel akkor az IDOSEBB KOROSZTALYBA TARTOZOM!? F@sz@!Kossz szepen!

    ReplyDelete
  2. Kozben Rakerestem googelen, es megnyugtattam magam, hogy azert annyira meg nem vagyok oreg! tudom ki ez!!!!!HOT HOT HOT!!!!!:o))))

    ReplyDelete
  3. Azert is irtam a match pointot, mert emlekeztem, hogy az te is lattad :)

    ReplyDelete
  4. Én sem értem...Mondjuk az én arcmemóriámmal jó, ha magamat felismerem reggelente.
    (((( tényleg eléggé Hot))))

    ReplyDelete
  5. váááááááááááá, mennyire jól néz ki..épp a minap néztem meg, immáron 56-odjára a Match Point-ot...

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.