Tuesday 23 February 2010

2010.02.23 - Szabadnap és rágógumik

Sziasztok-sziasztok!



Szép napot kívánunk mindenkinek! Sajnos nálunk ilyesmire nem sok az esély, mert gyakorlatilag folyamatosan esik vagy az eső, vagy a hó. Ma, a szabadnapomon az utóbbi kínált meg minket a délután, de nem az az unalmas fajta szálingózás, hanem a keményen arcodbavágó, sűrű havazás. Gondoltam elugrom Hampstead Heath-be fotózni, felvettem a játszós farmert, betűrtem a szárát a gumicsizmámba, hátamra raktam a fényképezőket, de csak a buszmegállóig jutottam, mert a szememet már akkor kifújta a szél. A hó csak ezután jött, amikor Babika hazajött ebédelni.



Ja igen, ebéd. Hát tegnap elkészítettem (Babi mint kukta volt jelen a konyhában, de gyakorlatilag a bábjátékos szerepét játszotta :D) életem első chillis babját, első kézből akkora adagot csináltam, hogy szerintem holnap is azt fogjuk enni. Ma ebédre olyan 2 emberes adagot toltam be belőle, így ma éjszakára valszeg különköltözünk..... :)



Amúgy holnap is szabad leszek, úgyhogy nekem most van a szombat-vasárnap, aztán csütörtöktől hétfőig megint nyomom minden nap. Ez van, de legalább szombat-vasárnap a főnök nincs benn, így kicsit lazább a meló.



Unalmas szabadnapomon sztorizom kicsit Nektek Muswell Hill művészéről, akiről már írtam pár sort egy régebbi bejegyzésben.

Ben Wilsonnak hívják és egy roppant barátságos, mindig mosolygós, frankó arcról van szó. Az utcán messziről köszön ha felismer, kezet fogunk és szidjuk az időjárást. Festő Ő, mégpedig talán a világ egyetlen rágógumifestője. Muswell Hill járdái gyakorlatilag tele vannak a műveivel. A központban akárhova nézel 2mp alatt biztos, hogy találsz egy-két színesre festett rágógumit.



Szerintem rettenetesen jó ez az egész, nagyon tisztelem is érte emberünket, hiszen nem egyszer láttam már esőben-fagyban a járdát pingálva fetrengeni (a minap pont forgalmas főutca szélén). Mellesleg 5 éve kezdte csinálni, és mostanra több mint TÍZEZER képe látható szerte Londonban és a világban. Kívánságoknak is eleget tesz, a legbizarabb kérés egy "Hozzám jössz?" feliratú rágógumi-festmény volt. Elmondása szerint a lány igent mondott gyorsan. :)



Az alábbi képre kattintva megnézhetitek kis is Ő illetve pár alkotását is láthatjátok. A képek kompozíciója és egyáltalán a beállítások leginkább a dokumentálást szolgálták, lévén nem olyan egyszerű Bent úgy elkapni alkotás közben, hogy jó helyen fetrengjen, jó fények legyenek és még rá is érjek fotózni. :)







Ja, tegnap az Alexandra Parkban HÓVIRÁGOKAT láttunk!!!! Bizony!



Hamarosan jelentkezünk, pussz!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.