Saturday 20 February 2010

2010.02.20 - Semmi extra

De tényleg, hacsak azt nem nevezzuk extrának, hogy mindkét szabadnapomon (kedd, csut) szo szerint szakadt az eso EGESZ KURVA NAP!!! Ezt nekem nem mondta senki, hogy itt ilyen az idojárás :)

Most meg persze ilyen:




[caption id="attachment_429" align="aligncenter" width="600" caption="Ma reggel persze ilyen az ido, amikor melozunk mindketten :("][/caption]

A képet az uzlet ajtajábol csináltam, szemben a piros Jenny's étterem feletti két ablak a mienk az elsö emeleten :)

Holnap is melozunk, de holnap röviditett nap lesz, aztán munka után én rohanok majd le China Town-ba, mert a kinaiaknál vasárnap lesz a szilveszteri buli, és fotozunk sokat majd ott a helyi fotos haverokkal.

Pussz mindenkinek!

KIEGESZITES:

Most 17:16 van és HAVAZIK!!! Vicc ez az egész "idojárásnak" nevezett akármi, amit olyan szépen elkurtunk.

5 comments:

  1. Szerintem ezt most én írom!

    ReplyDelete
  2. Lacikám, nagyon menő vagy, letettem a kalapom :)

    ReplyDelete
  3. Voltunk többen is, akik ecseteltük a londoni időjárást!!.Csak nem hitted el. De mit számit, ha van I. osztályú gumicsizmád!

    No pusszantunk:

    Anyu és Apu

    ReplyDelete
  4. Nem, nem és nem, senki sem szolt errol egy mukkot se, még a suliban sem!!!
    :)

    ReplyDelete
  5. ha esik, zégetettszesz jobban esik.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.