Sunday 8 November 2009

Szimpla vasárnap reggeli bejelentkezés

Szia mindenkinek!

Csak egy gyors bejelentkezés amíg Babi készülődik munkába.

Minden rendben, jól vagyunk. Tegnap volt itt a helyi Aug. 20-i tüzijáték, a Nov. 5-i parlamentrobbantási próbálkozás tiszteletére. Persze kirángattak minket az ismerősök az Alexandra Palace-hoz. Hát mit mondjak, olyan "kellemes" Aug 20-i dunaparti hangulatom volt, már ami a tömeget jelenti. :) Aztán jött a kötelező 20 perces tüzijáték, ami legalább annyira hidegen hagyott minket mint maga a hőmérséklet. Ugyanis fáztunk eléggé ott a domboldalon álldogálva és nézni a dögunalmat 20 percig :D



Segond, már tudjuk, hbogy jövőre mit fogunk kihagyni :)

Voltunk IKEA-ban, vettünk pár apróságot, hogy otthonosoabb legyen a kéró, két kis szőnyeget a parkettára, egy ruhaálványt a hozzá tartozó fiókos rekeszekkel, négy tükröt amit felragasztottam egy itt maradt szekrény lapjára.

Ja és tegnap hivattam elő a munkahelyen (stikában ingyé persze, ilyenkor ezt lehet) pár (vagy 20-25) jobb fotómat 6x9 méretben. Úgyhogy már van dekorációnk is a falra :)

Az időjárás amúgy már kezd zord lenni itt is. Olyan komoly hideg azért nincs, de már elég sokat esik illetve van beborulva. Most is, pedig azt terveztem, hogy elugrom valamelyik parkba fotózni, dehát totál sötét-szürke minden, úgyhogy találkozom Gábor (G Archangel) haverral és körbenézek az egyik közeli bevásárlóban amíg Mucika dolgozik 6-ig. Vennem kell már egy normális papucsot, mert a tanga pacsker amit kihoztam nem túl kényelmes zoknival, zokni nélkül meg lefagy a lábam. Aztán néznem kell farmert is, mert kezd szétesni amit kihoztam. Ja és az egyik Adidas-om is lyukadni kezdett a kislábujjamnál.

DE NE AGGÓDJATOK, MÁR KINÉZTEM AZ UTÓDJÁT!!! :)

Kedden megyünk kedvenc ír kocsmánkba a haverokkal kicsit. Jó lesz.

Lacos, Livi! Várunk Titeket már nagyon! Ne parázzatok, minden fasza lesz! Áj prámisz det! ;)

Srácok, hallom Acsaitomi lealázoztt mindenkikit (Galy kivételével) zsugában??? Hát mi történt veletek??? :D:D:D
Én azóta nem játszottam mióta itt vagyok. Kurvára hiányzik ám!

Meg mindenki más is otthon! Hiányoztok!!!

Puszilunk mindenkit, jelentkezünk hamar!

3 comments:

  1. RE

    kéróról jöhetnének már képek.


    pkr:
    élőben upswing, online egy ideje folyamatos bukó.
    na, ha nagyon játszanál, mondom, meg már mondtam is, hogy gyere fel egy online terembe jáccódni!! jóaz :)

    amúgy meg semmiextra.

    ReplyDelete
  2. Jaja, a szobáról teszünk fel hamarosan, bár nem egy nagy eresztés ám :)

    Online pkr továbbra sem bejövős, inkább cseszem el az időm másra, mondjuk mászkálás, fotódzás, kocsmázás, ilyesmi :D

    ReplyDelete
  3. "MEG MINDENKI MÁS IS OTTHON, HIÁNYOZTOK!"...hiányzunk, mi? :) persze, miután dedikáltan felsoroltál pár embert, aki a legjobban hiányzik, meg akit vártok, a pór, megmaradt népnek is szórtál némi magot, nehogymá' durcázzanak, h ők bezzeg nem hijányoznak! :))pedig olvassunk ám titeket hűségesen! :)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.