Friday 27 November 2009

2009.11.27 - Meséltem már?

...az itteni kerékpáros támogatásról? Nem? Na akkor csak gyorsan pár szóban:

A kormány itt olyan módon támogatja a kerékpáros közlekedést, hogy ha Neked bejelentett munkád van és igazolod, hogy a munkahelyedre kerékpárral szeretnél-tudsz-fogsz bejárni, akkor csak ki kell nézned egy szép bringát, elküldeni a papírokat a megfelelő hivatalba, ott elbírálják (általában pozitívan) és az állambácsi kifizeti az új kerékpárod FELÉT!!! Ha sokat keresel akkor kevesebbet, de ez nálunk egyelőre nem áll fenn.

De ez még nem minden, ugyanis bringa árának a másik felét pedig odaadja Neked 12 havi kamatmentes hitelre.
No comment.

Alig várom a tavaszt.... :D:D:D

10 comments:

  1. szerintem ne erőltesd ezt a bringa dolgot :)

    ReplyDelete
  2. És neked hány bringára van állami bónod? :-)
    Mert mint tudjuk nagyfelhasználó vagy. :-)

    ReplyDelete
  3. Esetleg kérhetnél mennyiségi kedvezményt :-)

    ReplyDelete
  4. Bringa dolog LESZ. Ilyen alapvető dolgoról nem mondok le, csak azért mert balszerencsém volt eddig. Majd mégjobban vigyázok magamra és a bringámra is.

    Amúgy meg kell a mozgás, de a futást rühellem (legszarabb testmozgás sztem), úszni nem lehet csak úgy pikk-pakk, és nem vagyok az a konditermes fajta, a focit is rühellem. Szal marad a bringa.

    Csan: azért mert a távolból nagy a pofád, még simán taknyán tenyerellek ha hazamegyek eccer!!!! :)))))

    ReplyDelete
  5. Most már értem miért mentél ki. Azt hiszed - kis naiv -, hogy oda nem követnek a pesti "bringás jóakaróid"... :-) Vigyázz!!! Már biztos figyelnek és tudnak rólad!!! :-)

    Szerintem rossz szögből nézed a világot... te vagy a távolban nem én... úgyhogy gyere, gyere... :-) Ja és hozd a taknyodat is mert az fog menetet vágni a nyakadon a taslitól amit kapsz!!! :-)

    ReplyDelete
  6. Na de Nagyfiam és Kisfiam! Mi ez a penge csattogás? Kisfiam!amúgy igaza van Galynak! Pláne, hogy dombon laktok!!!!!!!!!! Szerintem Kati sem örül a tervednek, nem beszélve rólam. Puszi-puszi.

    ReplyDelete
  7. Nem tudtam, hogy dombon laktok, akkor ez így még durvább! :)

    ReplyDelete
  8. Naja, doNbon lakunk, és? :) Aki nyápic az itt ne bringázzon :)

    Amúgy bringa LESZ és kész, ez nem eldöntendő kérdés.

    ReplyDelete
  9. Jaj Anya... tudod, hogy csak ebből ért... :-)

    Hát akkor legyen az a bringa. Csak írjál rá valamit. Mondjuk, hogy "Corleone's bike" vagy hogy "Hot goods"... :-)

    ReplyDelete
  10. A dombrol nekem se szolt senki....!!!!!!! :oD

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.