Saturday 29 May 2010

2010.05.29 - Bournemouth beszámoló

Első körben elnézést szeretnék kérni a szerdai kirohanásomért, de tényleg nem éreztem túl jól magam. De köszönöm a bátorító, vigasztaló szavakat Gáborkának és a többi lurkónak, segítségetekkel tettem át magam ezen a nehéz krízisen! :)



A továbbiakban pár sorban írnék a kis elő-nászutunkról, ha már ott voltunk.



Az idő nem indult túl szépnek, de mire odaértünk, szépen kisütött a nap. Bournemouth-t Anglia legmelegebb tengerparti városának mondják amúgy. Vonattal mentünk, a stationről egyből a tengerpartra siettünk, mivel gőzünk nem volt meddig tart a napsütés és a meleg. Minden esetre a parton eltöltöttünk egy kis időt, amint a képeken látni fogjátok, bepróbáltuk a tengert is, ami marha hidegnek bizonyult, de rohangálni azért nagyon jó volt benne.



Én elmentem körülnézni kicsit amíg Babi napozott, majd 1-2 óra elteltével összecsomagoltunk és elindultunk szállást keresni. Elég hamar találtunk egy kellemes szobát a station-höz közel, letettük a cuccokat és rohantunk vissza a partra, mert a délután már kicsit kezdett lehűlni. A parton töltöttük az egész szerda délutánt, ettünk jó szar fish&chips-et, kicsit fáztunk a szél miatt, de a homok jó meleg volt. Este elmentünk egy frankó kis olasz étterembe, majd kisétáltunk a beach-re éjszaka is. Jó volt nagyon na.



Másnap terveztünk egy kis kiruccanást valamerre a környéken, mert egyrészt az éjszaka esett az eső és lehűlt rendesen, így napozás szóba se jöhetett, másrészt nagyon szép ez a vidék, én szerettem volna bejárni kicsit.



Útra keltünk tehát Bournemouth melletti félsziget felé, ahova busszal mentünk, melyet egy komp vitt át a félszigetre. A célunk Studland volt ami egy nagyon aranyos kis falunak tűnt, azon belül is az Old Harry Rocks nevű sziklagyűjtemény, ami a Bournemouth partjáról már halványan látszott kicsit, de azért ilyen csodálatos látványra egyikünk sem készült (én azért egy kicsit de). :D



Nem nagyon tudok mit írni a helyről, maximum annyit, hogy a következő utunk is ide fog vezetni, de már itt fogunk aludni vélhetően, mert most csupán 2 óránk volt megnézni ezt a csodás részt.



Beszéljenek helyettem a fotók, negyven akárhányat válogattunk ki Nektek, fogyasszátok-fogyasszátok :)




[caption id="attachment_594" align="aligncenter" width="600" caption="Kattintsatok a képre a galéria megnyitásához!"][/caption]

2 comments:

  1. De CÉP az a 47-es kép! :)

    ReplyDelete
  2. Gyerekek, ez valóban csodás hely, ide érdemes visszatérni! Pusszantás nektek, Ti is szépek vagytok!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.