Wednesday 5 May 2010

2010.05.05 - Még mindig a nagy napunkról...

Először is köszönjük szépen mindenkinek a sok-sok gratulációt, aranyosak vagytok!!!!

Másodsorban pedig írnék pár sort arról a meglepetésről, ami Babit várta amikor Brightonból hazaérkeztünk Muswell Hill-re este.

Talán emlékeztek még Ben Wilsonra, Muswell Hill rágógumifestőjére, egy kis bejegyzést már szenteltem neki itt a blogon is. Ő lenne az.

Nos Ben a nagy nap előtt 2-3 nappal bejött hozzánk a boltba, hogy szokás szerint a kis összefestékezett digi-fényképezőjét tisztíttassa meg. Szeretek segíteni neki, annyira rendes, barátságos pacák. Beszélgettünk kicsit és féve ugyan, de feltettem neki a kérdést: nem-e lehetne-e, ha esetleg nekem, illetve a leendő menyasszonyomnak.... hátszóval izé... valamikor, amikor csak ráér, nem fontos most..... meg persze totál megértem, ha nem csinál ilyesmit....

Egyből kapott az alkalmon, már nyújtotta is a jegyzetfüzetét, hogy rajzoljam le mit szeretnék és hova szeretném, holnap reggel első dolga lesz megcsinálni. Én meg álltam ott bambán, hogy ezt most hogy, hirtelen ötlet volt, semmi elképzelésem nem volt, csak érdeklődni akartam, hogy egyáltalán van-e esély erre!? :)

Gyorsan leskicceltem neki pár vonallal, hogy mire gondoltam, és hirtelen beugrott a legmegfelelőbb hely is, ahol jó lenne a festmény. Köszönt és ment, másnap találkoztunk is az utcán, éppen elkészült a festménnyel, amit a kedvenc templom-kocsmánk, az O'neill's pub bejárata mellett készített el. Íme:




[caption id="attachment_551" align="aligncenter" width="335" caption="Babi és a rágógumi festmény"][/caption]

A kis festményt nagy méretben ide kattintva nézhetitek meg.

A felső részén a karakterek jelentése: B W mint Ben Wilson, UK mint UK, utána pedig az irányítószámunk első 3 karaktere. Az alsó rész egyértelmű azt hiszem :) Középen pedig a Brighton Pier látható.

2 comments:

  1. loool, nagyon jó :)
    Anno a hidak oldalára akkor te voltál az, aki graffitiket rajzolt, mi? :D

    ReplyDelete
  2. Oh... micsoda szerelem... :)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.