Wednesday 10 March 2010

2010.03.10 - Tüttürürűűűűűűűű

Jelentem repülök haza két hét múlva!!!!

Tehát aki eddig még nem értesült róla és feltétlenül találkozni szeretne, annak Március 24-től Március 31-ig lehetősége van időpontot egyeztetni a titkárnőmmel!

Tehát márc.24-én reggel érkezem és ápr 1-én reggel repülök vissza. Babika most nem jön velem, Ő majd nemsokára megy haza.

Ez pedig egy szerda reggeli panorámakép Nektek, kedves közönség!




[caption id="" align="aligncenter" width="600" caption="Southend-on-Sea panoráma"][/caption]

10 comments:

  1. Te! Hozzál mán' nekem hat csokit!
    :)

    ReplyDelete
  2. Oszt milyen csokit?
    :D

    ReplyDelete
  3. Nekem mindegy, nem nekem lesz :)

    ReplyDelete
  4. nekem mindegy mit hozol.
    bárminek tudok örülni. jó?????????

    ReplyDelete
  5. okééééééééééééééé?????????????????

    ReplyDelete
  6. Neked hozok pirosaranyat innen a magyarbótbó!

    ReplyDelete
  7. Blasta, ha látod esetleg Rooney bácsit, akkor anyjapics@ját, üzenem... a tegnapiért.

    ReplyDelete
  8. Nyugodtság van, reggel már két akkora budosnagy maflást kevertem le neki, hogy a taknyán csuszott el bocsánatot kérni a Milanhoz!!

    ReplyDelete
  9. megnyugodtam, köszi

    ReplyDelete
  10. hozz inkább egy csapatépitőtréninget.funnybag
    képzeld:ma legyilkoltam majdnem valakit. le kredenczöldezték a zsigámat vaze.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.