Tuesday 2 March 2010

2010.03.02 - A legjobbat még nem is meséltem!

A következő történt meg velem, még a pár héttel ezelőtti Brightoni kiruccanásunkkor.



Babival betértünk Brighton bevásárlóközpontjába, ahova WC használat miatt tértünk be. Meg is találtuk, így Babi elment a dolgára és már én is éreztem, hogy talán nekem sem ártana könnyítenem magamon, így a várakozás helyett inkább a hasznos időtöltést választottam és betértem a férfi mosdóba.




[caption id="" align="aligncenter" width="500" caption="Brighton shopping centre"][/caption]


A férfi olvasóink biztos láttak már olyan piszoárként funkcionáló építményt, ami gyakorlatilag egy egybefüggő teknő az egyik fal mellett, ami egy kicsit lejt az egyik vége felé, így a folyadék arrafelé tud távozni a csatornába. Otthon szórakozóhelyeken szoktak ilyet építeni, mert többen odaférnek könnyíteni magukon és gyanítom olcsóbb is. Na ebben a mosdóban is egy ilyen építménnyel találkoztam balkéz felől, éppen ahogy beléptem. Láttam ugyan két normális piszoárt is a jobbkéz felé eső falnál, de azokat túl alacsonynak, gyerekpisilőnek ítéltem meg, ráadásul balkéz felé a helyiség végénél egy öregúr végezte a dolgát a teknőben, így inkább a "férfi pisilde" irányába fordultam.



Már kigomboltam minden kigombolnivalómat és kellemes vigyor közepette kezdtem könnyíteni magamon, amikor feleszméltem, hogy velem szemben egy tükörben nézem magam.



"Milyen hülyeség már a piszoár elé tükröt tenni"


...mondom magamban, hiszen ki kíváncsi részletesen eme tevékenységére? Majd lejjebb tekintve egy krómozott csövet vettem észre felém meredni, ami mellett ugyan nem láttam hideg-melegvizes csapokat, de egy infraérzékelőt a cső tövében igen. Mikor odatettem a kezem, szépen megindult a csapból a víz...



Kezdtem felfogni, hogy mi is történik éppen, pánikszerűen néztem körbe, hányan látnak, a tükörben nekem háttal megláttam egy másik delikvenst -nem gyereket- aki a szemben lévő falnál a RENDES piszoároknál végezte a dolgát. Jobbra tekintve még mindig az öregúr állt és kezdte befejezni a dolgát. Én pedig nagyon-nagyon sietősen igyekeztem berekeszteni a vizelést, hiszen további emberek érkeztek és ugyan nem pont mellém álltak KEZET MOSNI, de pár méternyire tőlem egyértelmúen NEM A CSAPBA PISILTEK, ahogy viszont én azt tettem éppen...



Ülés villámgyorsan berekesztve, a WC-ből villámsebesen, lehajtott fejjel távozás után pedig alig vártam, hogy Babika kijöjjön a mosdóból és elhagyhassuk a helyszínt.



Babi viszont nem tudta kitalálni, hova ez a nagy sietség, mondtam neki, hogy "gyere-gyere, majd elmondom", mindenfélét elképzelt már, pár példa:

"Miaz, megfogdostak a WC-ben?"

"Buzival találkoztál Kicsim?"

"Bepróbálkoztak?"



Én: "Nem, ezek nem történtek meg, viszont egy hatalmasat hugyoztam a mosdóba..."


Kellemes napot kívánok!

5 comments:

  1. Zolikám! A jó néhány tiker-völgyi szezon után csak nem jösz zavarba egy kis mosdóba hugyozás miatt. Még akkor sem kell, ha ezek a bal oldalon közlekedő népek megnehezítik a szegény Rózsabokor-ban nevelkedett emberünk sorsát, és piszoárnak álcázzák mosdót. Legközelebb igyál valami rendeset és nem fog zavarni, hogy balra vagy jobbra pisilsz.

    ReplyDelete
  2. Hádde baszki, azok a tiker-szezonok azé csak tizenéve voltak... :)

    ReplyDelete
  3. loooooool, na ez jól esett nekem így reggel!!

    ReplyDelete
  4. remélem nem HUNGARY feliratos dzsogingfelső volt rajtad."hüjepesti"

    ReplyDelete
  5. well done Zoltan! :oDDDDDDDDDD

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.