Wednesday 13 April 2011

2011.04.14 - Elnézést kérunk

...sok mostanában a dolog, nincs semmi idöm az Anyuékkal készult képeket feldolgozni és feltolteni, nagyon sok készult, de a héten igyekszem sort keríteni rá!

Csutortokon dolgozunk, pénteken én szabad vagyok, de fotózni megyunk az egyik kollégámmal (titkos projekt), aztán szombaton Babival kozosen lesz szabadnapunk, elmegyunk valamerre valószínuleg, ha az ido is úgy gondolja. Vasárnap pedig mindketten dolgozunk, én mostanag minden vasárnap benn vagyok, vállalok extra munkákat.

Addig is jók legyetek, Uzsikámnak sok sikert kívánunk a kiálliáson, majd errol is mesélunk.

2 comments:

  1. Reméljük jó idő lesz és kimehettek valamelyik parkba, rátok fér a pihenés és kikapcsolódás.
    Kattins a www.design.org.au/index.cfm?id=356 -ra, meglepetést találsz ott!!!!!

    Millió puszi: Anyu és Apu

    Ui: ma reggel megműtötték Linust, kb 5 cm-es zsir daganatot szedtek ki a hátáról. Még alszik, de reméljük minden rendbe lesz vele.

    ReplyDelete
  2. Hat Anyuci, teljesen le vagyok nyugozve a "linkelesedtol"!!! Mar csak igy beszurunk a kommentek koze weboldalakat, mi?!?!?! Legkozelebb mar Teged kerdezlek ha kell egy -ket tipp szamitastechnika teren, nem a testveremet!!:o)))))

    Linuskanak meg sok gyogyito cuppantas a kis pofacskajara!!!
    csooook! K.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.