Tuesday 5 April 2011

2011.04.05 - Jean the Second!

Augusztus elsején, aznap amikor Anyuék érkeztek este Londonba, délelott felvittem Babit a munkahelyére. Miután beindítottam Jean-t és felengedtem a kuplungot, rettenet kerregés, kattogás érkezett a motorházteto alól. Felnyitottam, de nem láttam semmit. Gondoltam gyorsan feldobom Babit Muswell Hillre, aztán visszafele jovet megmutatom a dolgot a helyi szervízben.

A szakik ránéztek és igen csúnya arccal kozolték: SEBESSÉGVÁLTÓ GAME OVER :((((

Kérdésemre, hogy egy esetleges csere mennyibe fájna kozoltek egy olyan osszeget, amennyibe maga Jean kerult!!! Így letaglózva hazagurultam (de szóltak a szakik, hogy ne nagyon használjam, a hangból ítélve a sebváltónak percei lehettek hátra). A vicces az, hogy pár órával ezelott hajnalban még simán kivittem Lacosékat 4-esben Luton reptérre, mert repultek Máltára. Szóval egy elég nagy távot (kb. 100km) jártam meg vele reggel, és semmi gond nem volt, semmit nem hallottam. De a sebváltó totál szétment.

Hazaérve persze marha csalódott és kurva mérges voltam, lévén pont ma érkeznek a Szuleim és nemhogy Brightonba, de még a reptérre sem tudok kimenni eléjuk. Nagyon szar helyzet volt. "PONT MA?!!!!!" :@

Problémámról a helyi netes fórumon értesítve a haverokat Jean elozo gazdája egybol kozolte, hogy: "Nekem van egy másik Megane, kell?" :D

A részletekbe most nem megyek bele, a lényeg hogy igen kedvezo feltételek mellett (újabb évjárat de olcsóbb mint az elozo volt) elhoztam tole a másik Megane-t is, a régit pedig valszeg alkatrésznek elsózom. Szóval április elsején sikeresen megvettunk a MÁSODIK AUTÓNKAT, sikerult a dolgot úgy lezongorázni, hogy este már Lutonban tudtam fogadni Anyuékat. :)

Nem volt semmi nap, az már fix.

Azóta megjártuk Brightont a Második Zsannal, akinek nem akartunk más nevet adni, lévén nem sokban kulonbozik az elsotol: 2.0 literes sokat futott motor helyett 1.6-os 16 szelepes, keveset futott, kék helyett zold, kissé leharcolt beltér helyett kurvajó, tiszta, szép belso, minden mukodik (jobb hátsó ajtó csak belulrol nyilik, de csak egy apró alkatrészt kell beszerelni, ami már meg is van). Ez amúgy még az elso Megane, csak egy facelift-elt verzió, a hutorácsnál van csak kulonbség. Korszerubb, kevesebbet fogyasztó motor (de a 16 szelep miatt megy ugy mint az elozo 2 literes 8 szelepes ment, 108 paci)

Orulunk neki nagyon, ez most reméljuk nem csak fél évig fog minket huségesen szolgálni. :)

Képeket a kattintás után nézhettek Második Zsanról :)


 




[caption id="attachment_1225" align="aligncenter" width="600" caption="Jean the Second"][/caption]

 




[caption id="attachment_1226" align="aligncenter" width="600" caption="Anyu, Zsan 2 és mink az utcánkban B-ba indulás elott"][/caption]

 




[caption id="attachment_1227" align="aligncenter" width="600" caption="Babi és Zsan Brightonban (balra háttérben Anyu)"][/caption]

(a fotókon látható dátumokért Drága Szuleim fényképezogépei a felelosek!!!!!!!!!!)

:D

2 comments:

  1. Jancsi és Juliska5 April 2011 at 02:11

    Nekem jobbabban tetszik eze!!!

    ReplyDelete
  2. Igen,igen!!sorry Jean zi first, de a zöld sokkal királyabb,hát még az a napfényteto!!!!:0D

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.