Wednesday 9 June 2010

2010.06.09 - Lépdelünk előre...

Sziasztok!

Lépdelünk bizony, lassan, de biztosan! :)

Először is Babit előléptették asszisztensből MENEDZSERRÉ, ami fizetésemeléssel és sokkal jobb beosztással jár ám! Jelenleg Ő a rangidős a csapatban, így vélhetően jobb beosztások, több együtt töltött szabadnap lesz mostantól, amíg nem talál másik munkát, ahol mondjuk nem kell egész nap állni.

Én pedig ma voltam egy állásinterjún egy hatalmas fotós cégnél. A cégnek rengeteg kisebb stúdiója van, én a főhadiszálláson voltam RETUSŐR pozícióra jelentkeztem, illetve egy ott dolgozó magyar fotós haverom ajánlott be.

Az interjún rendesen megizzasztottak, meglehetősen kemény volt, de az utána jövő photoshop teszt már könnyen ment, simán vettem. Holnap, de legkésőbb péntekre igértek visszaszólást.

Bízom benne nagyon, hogy felvesznek, mert akkor majdnem duplájára nő a fizetésem és én is visszatérek a jó öreg hétfőtől-péntekig... azaz nem is. Mert itt napi 9 órás műszakok vannak, cserébe hétfőtől-CSÜTÖRTÖKIG tart a munkahét! Bezony. 4 nap meló, 3 nap pihi. Ez lenne csak a klassz.

Szorítsatok lécci! :)

Aztán meg a költözés is kezd körvonalazódni, ha minden jól megy július 12-én fogjuk itt hagyni a kis hangos-zajos szobánkat, de még nem akarok elkiabálni semmit, majd ha átköltöztünk leírok mindent.

Sok csók mindenkinek!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.