Tuesday 14 June 2011

2011.06.14 - Snowdonia, Wales

Még pár kép Snowdonia-ról és rólam. A tobbi fotó hamarosan érkezik egy gyujteményben (amiken már nem leszek rajtuk :D) Minden kép nagyban is megcsekkolható.

 




[caption id="attachment_1340" align="aligncenter" width="600" caption="Itt reggeliztem olyan 6:30 korul"][/caption]

[caption id="attachment_1341" align="aligncenter" width="600" caption="Reggeli után freedom feeling"]Reggeli után freedom feeling[/caption]


 




[caption id="attachment_1354" align="aligncenter" width="600" caption="Llyn Geirionydd (Geirionydd tó) katt rá, mert a képarány miatt egy része nem látszik itt"][/caption]

 

[caption id="attachment_1343" align="aligncenter" width="600" caption="Nant Gwynant"][/caption]

 

[caption id="attachment_1344" align="aligncenter" width="600" caption="szintén a Nant Gwynant"][/caption]

[caption id="attachment_1345" align="aligncenter" width="600" caption="A volgy, onnan érkeztem ide"][/caption]

[caption id="attachment_1346" align="aligncenter" width="600" caption="Chill"][/caption]

[caption id="attachment_1347" align="aligncenter" width="600" caption="Ennek a tónak nincs neve, de fasza hideg volt a vize :)"][/caption]

[caption id="attachment_1348" align="aligncenter" width="600" caption="Túrázik"][/caption]

[caption id="attachment_1349" align="aligncenter" width="600" caption="Sajna csak eddig jutottam ha tovább megyek sose nem érek haza..."][/caption]

[caption id="attachment_1350" align="aligncenter" width="600" caption="Megpihentem (aludtam is egy órát a 3 órás hegymászás után :D)"][/caption]

 

Szóval a hely az eddigi legdurvább élmény volt amit természetben eddig átéltem, hamarosan megyunk vissza, immáron Babikával, mert ezt Neki is látni kell. Tobb fotó hamarosan.

1 comment:

  1. Tudnék javasolni pár Pearl Jam betét dalt aláfestésnek :)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.