Friday 20 May 2011

2011.05.21 - Partyzunk

image

13 comments:

  1. ....az ABC-ben?:0.

    ReplyDelete
  2. Jancsi és Juliska23 May 2011 at 01:19

    Az ABC-ben és a konyhában vannak az igazi partik! Meg esetleg a fürdőszobákban!

    ReplyDelete
  3. És ha az ABC-ben, akkor meg mivan, HE?
    Majd esetleg nemsokára kelet-europa illetve talán az Ausie-k is átveszik ezt az új ULTRAMENO Londoni szokást! Talán... :D

    ReplyDelete
  4. Csoro Lui eze repult Angol foldre, hogy ABC-ben mulasson...most miert szivatod!?!?
    ne en elhuztam 'fistpump-olva' kenyerert..;oDD

    ReplyDelete
  5. London szeret engem, pub v. abc egyre megy...Kis kitérő volt ez csak...bár esküszöm nem emléxem, hol is készült ez a kép?! ...az arcszerkezetünket elnézve, még józanok lehettünk :)

    ReplyDelete
  6. A kep kozvetlenul a haboru es beke elolvasasa utan es az ember tragediaja atbeszelese elotti szunetben keszult a sarki boltban, ahova tejert es kalacsert szaladtunk le.

    ReplyDelete
  7. Meg baszsus most nehogy má' lebukjunk, csak mert befigyel a kép sarkán egy kis sör a bolti hűtőben..:)

    ReplyDelete
  8. Csalódtam Bennetekben fiúk!!!de nagyon...én végig abban a hitben voltam,
    hogy a Vörös és Fehéret fogjátok egész hetvegen átbeszelni!:0/

    ReplyDelete
  9. 'Bennetekben' hm....wow!:0D

    ReplyDelete
  10. Ez de szep, nyelveszprofesszorasszony tiszteletet tette nalunk :)))

    ReplyDelete
  11. Jancsi és Juliska25 May 2011 at 06:08

    És milyen volt a meccs?

    ReplyDelete
  12. na jo van na! Nem kell cikizni....mondtam en mar jobbat is! :oDD

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.