Sunday 19 December 2010

2010.12.19 - Még mindig a havazás...

Ha még nem unjátok, akkor megnézhetitek a tegnap készitett fotóimat a kornyékrol, a havazás eláltával mentem ki és csináltam pár képet Muswell Hillrol, de csak a hozzánk kozel eso reszrol.




[caption id="" align="aligncenter" width="600" caption="Muswell Hill, katt a képre a galériához"]Muswell Hill[/caption]

A tegnapi nap amúgy nem volt egyszeru, Ali elakadt hazafelé az emelkedon, rohantunk segiteni neki, de már jopár verda szenvedett ott, felakartak jutni M.Hillre, de a nyárigumi plusz a havas út kombót alig páran tudták kivédeni. Segítettunk is jopár verdának, hogy Ali autojával egyáltalán letudjon parkolni. Szép kis káosz volt, a harmadik fotón láthatjátokezt az emelkedot :)

Egyáltalán nincsenek itt hókotrók, az utak olyanak amilyenné tegnap óta alakultak, senki nem tisztítja vagy sózza oket. Képzelhetitek mi van itt ilyenkor :D

Tegnap kiraktam egy videót a havazásról, de sajnos jogvédett zenét raktam alá és a jutyúb szólt, hogy nemkéne, úgyhogy inkább letoroltem. Ugysem volt egy oscar-esélyes példány :)

Ja és a hóemberunknek már a csodájára járnak, ma egy angol úr látta ahogy áthelyeztem a faltól kicsit távolabb (nagyon dolt a meleg miatt a ház felé) és gratulált illetve megkérdezte, hogy lefotózhatja-e a srácainak :)

Mondtam is neki, hogy ANYUKÁDAT FOTÓZZAD INKÁBB!! :D

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.