Monday 12 April 2010

2010.04.12 - Pár fotó

Szép napot!

Ha már ígértem, gondoltam feltöltök pár nemrég készült fotót, amit a belvárosban, konkrétan a Temze partján lőttünk, mikor Katával hármasban sétáltunk egyet múlt vasárnap (nem tegnap).

A tegnapi fotós kiruccanás is jól sikerült, kár, hogy kissé hulla voltam a 3,5 órás alvástól, de tegnap éjszaka bepótoltam. Pár képet csináltam is, de egyelőre csak mobillal. Amint feldolgozom a normálisabb fotókat, jönnek azok is ide.




[caption id="attachment_505" align="aligncenter" width="600" caption="London Briddzsen"][/caption]

Ma is szabad vagyok, úgyhogy intézkedek egy kicsit, rendet rakok, mosogatok, aztán talán fotózom egyet, majd még meglátom.

A képekért pedig tessenek kattintani alább:





[caption id="attachment_506" align="aligncenter" width="600" caption="A HMS Belfast és én"][/caption]




[caption id="attachment_507" align="aligncenter" width="600" caption="A HMS Belfast és a lyányok"][/caption]




[caption id="attachment_508" align="aligncenter" width="600" caption="Végül nem sikerült felemelni..."][/caption]




[caption id="attachment_509" align="aligncenter" width="600" caption="Kátya pont beugrott a szuper pózolós képembe"][/caption]




[caption id="attachment_510" align="aligncenter" width="600" caption="Kátya pont beállt mögém a mégszuperebb pózolós képembe (háttérben a Bank 4ed az uborkával)"][/caption]




[caption id="attachment_511" align="aligncenter" width="500" caption="Kátya lazán fejbólintva (bár talán a fotósblogomon már láthattátok ezt)"][/caption]

Van ám még, de többet nem volt kedvem/időm kidolgozni, meg aztán lesznek még fotók másról is.

ÁPDÉT: Nnna, közben dolgoztam ki még pár képet a múltkori (kb. 3 hete  történt) Camden Town-i esti sétánkon készítettek közül. Enjoy :)




[caption id="attachment_523" align="aligncenter" width="600" caption="Vízlépcső a csatornán Camden Town-ban Szabinával"][/caption]




[caption id="attachment_524" align="aligncenter" width="600" caption="Camden Town market bejáratánál"][/caption]




[caption id="attachment_525" align="aligncenter" width="600" caption="A legtöbb csatorna feletti átkelő éjszakai világítása ilyen színes, nagyon lávli :)"][/caption]




[caption id="attachment_526" align="aligncenter" width="600" caption="Lakóhajók balra, szépen sorban."][/caption]

Elég kihalt, félelmetes ilyenkor a csatorna, többedmagunkkal viszont nagyon frankó itt sétálgatni :)

Pussz nektek, mindenkinek, de tényleg!

1 comment:

  1. http://www.indavideo.hu/video/Sziget_2010/
    jjjjjjjjjááááááááááááááj mi hullott ide?

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.